dilluns, 9 de febrer del 2009

Cursa de la Bisbal

Amb dos grans, Xavi Novell i Amat Artigas
Podium senior

Recollint el pernil


En primera posicio el numero del meu dorsal, motorgaba el pernil.



Els components del equip a la carrera de laBisbal.


Ahir vaig disputar la tercera prova del campionat gironi de curses socials. Ahir a diferenica dels altres dies, no vaig tenir gaires bones sensacions, em va costar molt seguir el ritme dels mes forts, tot i no anar super en cada un dels reptxons vaig poder aguantar la roda dels homes forts de la cursa, a la ultima volta despres de fer una juvenilada, al quedar-me molt enrrere en una recta on el vent apretavaba de costat, gairebe em quedo tallat pero per sort vaig poder reaccionar a temps i vaig poder col'locar-me al grup de davant, em va anar d'un pel, sort den Grau i l'Abert que em van donar un cop de ma. De cara a meta, molt be gracies a l'Albert que em va portar fins els ultims metres en segona posició, llàstima que l'esprint s'hem va fer llarg i nomes vaig poder acaba novè i segòn senior, tot i aixins molt content. Durant l'entrega de premis es va fer un sorteig i bingoooooooooo, em va tocar el gordo!!! Un pernilaco de collons, vaig triunfar com mes que el colacaooooo.... Per veure la crónica a la web del club.

2 comentaris:

  1. Krak!
    weno va estar be la cursa!
    avuere si vens a malgrat un dia d'aquests.
    ems veiem!

    ResponElimina
  2. a la posició 17 el meu 151 ... però jo ja m'ho he trincat TOT !!!!! q cabróóóó´.

    ResponElimina