diumenge, 22 de febrer del 2009

Com una sopa!!!!!!!!

Avui en un dels meus atacs. Foto de camaronbiker
Si gent, com acostuma a passar en aquesta època, aquesta setmana e pillat un bon refredat.
Tot i estar dubtant fins l’hora del despertador de si anar a corre o no al final m’he dit, que collons!!! Cap a St. Joan les Fonts a rebentar-ho tot, i tan al final e acabat trinxat de veritat, però això si de cara a meta amb la carrera ja decidida en el pas per Castellfollit, gaaaaaass a la burrraaaaaaaaaaaa, però el pilot m’ha atrapat a poc menys d’un quilometro, llàstima, però he disfrutat d’allò mes que en definitiva es del que es tracta, indiferentment del resultat. La setmana que be la meva burra m’ha dit que vol guerra de la bona, aixíns que aquesta setmana a entrenar fort, no la puc decebré. La cronica de la cursa a ccarenysdemunt.

2 comentaris:

  1. Krak!!
    la proxima sera millor!
    a veure si ens veiem aquesta setmana
    vinga!
    que vagi be!

    ResponElimina
  2. Si señor!
    Eres la hostia! Ni malo perdonas la vida! Ahí, ahí! atacando... Bonita foto neng!!!
    La semana que viene no iré a correr, me toca trabajar, así que nada...
    Suerte en Olot!!!
    1 saludo!!

    ResponElimina