dimarts, 6 de gener del 2009

Pedalant per el Bages




Avui gran sortida la que he fet, m'he arribat amb cotxe fins a la casa del mau gran amic Roger, a Cabrianes, un cop allà... collons quin fred!!!! Admiro a tota la gent que va en bici per aquesta zona, fa un fred de collons. He arribat poc mes tard de les deu, peró fins les onze no hem sortit, m'ha fet una mandra comença a pedalar, he pasat un fred a les mans, un fred que despres m'ha passat als peus i ja tot el camí amb els peus congelats.




La ruta molt maca, per el Bages hi han carreteres molt maques, segons el Roger avui em fet la classica primer em pujat el Cornet i despres de passar per Balsareny les Bilaredes, el Cornet magrada molt pero les Bilaredes, que no es molt dur avui s'ha mha fet molt pestos, segur que per culpa del fred. He anat tota la sortida amb una sensació de tenir les cames com ferros congelats, no notava la sensació de força al pedalar.




Després hem allargat la ruta direcció Calders, uns vuit km pestosos que no paraven de pica amunt, en aquest punt he decidit força la burra i posar a prova el meu amic, que anat tota l'estona estirant el coll, peró segur que el pròxim dia em tocara pagar a mi el plat. I tot seguit cap a Cabrines, sense avans rodar un quart d'hora per estirar les cames, que a sigut pitjor el remei que el mal, ja que al relaxar-me, per sino tenia prou congelades les cames, shan acabat de congelar.




Avui en total 90 km en 3 hores, no estar gens malament, avui a servit per cortir-me del fred, que segur que trobarem a les socials de Girona.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada