dissabte, 9 de gener del 2010

Resignació a 39º.


Tota la Muntanya de Collsacreu Nevada.


Dos dies seguits estirat al llit poden arribar a desesperar a qualsevol, i mes quant ara tocar acumular quilometres i quilometres. Feia temps que no hem trobava tan trinxat, ahir vaig anar al metge i hem dir que tenia angines, però a mi em fa malt tot el cos des de la punta del peu fins a les orelles, el termòmetre rosant els 39º. Ni pujant muntanyes a ple estiu es passar tan malament.

Avui quan e decidit obrir la finestra a arribat la meva resignació total, al veure tot Collsacreu i els Tres Turons nevats, grrrrrrrrrr, quina ràbia. Com hagués disfruta’t rodant per la neu amb la meva burra grossa, però be, aviat tornaré a estar al 100X100 i espero que torni a nevar i poder disfruta de la neu al meu territori.

Una abraçada a tothom i disfruteu del fred!!!

SALUT, FAVA i GAAA A LA BURRAAA!!!



Els Tres Turons.



Algunas casa del poble amb les teulas Blanques.

5 comentaris:

  1. patiiiii, a reposar que segú que millores cada dia.La meva germana va directament a injecció de "penicilina" mata tots els microbisssss, lo demés no li fa efecte.
    Aniré al pla d, el estany a rodar.
    salut
    http://popriu.blogspot.com/

    ResponElimina
  2. Hola Jordi per sort avui ja estic millor a base d'antibiotics jijjiji. Te penjat a la meva llista de blogs, aviam que expliques d'avui a l'Estany?!!!!

    ResponElimina
  3. Anims! aixo no és res, aviat estaras bé. Pensa que hi ha gent que està pitjor. Com jo que porto des de el dia 26 de novembre sense agafar la bici.
    PD: Pati lo digo de buen rollo, para que te animes.

    ResponElimina
  4. Toni!!! Ja ho ser ,ja, però un nomes pateix el que sent. Avui e sortit a rodar 2 horetes llargues i n'ha cremant virus i molt mes animat.
    Gracies per els anims!!! I tu fins quan de temps et quedar? Esperu que et milloris aviat!!!!

    ResponElimina
  5. Gracies.
    M'alegro molt que hagis pogut sortir, ves amb compte amb el fred que fa, cuida't

    jo calclulo que fins a finals de gener o principi de febrer.

    ResponElimina