diumenge, 11 de juliol del 2010

Puajada a Andorra

Ahir com cada any per aquestes dates, el club ciclista Arenys de Munt va organitza la ja tradicional sortida cap a terres Andorranes. Tot un èxit participatiu, una trentena de ciclistes li vam fotre fava cap al país veí. Sortida des de el pavelló a les cinc del mati, jo com la gran majoria nomes vaig dormir unes 4 horetes mal contades. Ens acomiadem del senyor alcalde, que va acostar-se per desitjar-nos sort, que gran aquest home. De sortida pugem el nostre mític Collsacreu, xinu xanu, vam enfilar amunt il•luminant la carretera de llums vermells i grocs, una xafogor insuportable, jo que em pensava que em tindria que posar els manguitos a aquella hora del mati. Prop de Sils comencem a veure com el sol es comença despertar, seguim direcció cap a Olot a ritme tropical. Parada obligada, per pendre el cafelito, un gust poder observa tota la vall den Bas. Seguim cap a buscar la primera pujada seria del dia, Coll de Canes i al cim esmorzar!!! Quina gana que tenia, recarguem botellins i avall cap a Ripoll. Anem cap a Ribes per afrontar l'ascensió a la collada de Tosses, cadascú pujar al seu ritme, fa molta calor, i em noto molt deshidratat, prop del cim veig una font, amb un bon raig d'aigua i la burra que sense jo ni pensar-hi si llençar al damunt per refrescar-nos, acabem d'arribar a dalt ens re agrupem i fem la foto tradicional a dalt la Collada. De seguit cap a dinar a la Molina,
ens atipem com vedells, bevem uns quants barrils de cervesa i sant tornem-hi. Baixem cap a la vall i comença la tortura cap a la Seu d'Urgell, vent de cara i una calor de mil dimonis fins arriba a Andorra. Sort den Lluís i en Sitja que ens anaven donant aigua durant tot el camí, gracies per l'hu be que ens vau cuidar. Arribem al principat tots junts, contents i feliços per aver arribat. Des de d'aquí felicito a tota la gent que vam disfrutar d'aquesta sortida, una sort i un plaer de poder pedalar amb tots vosaltres.

VISCA EL CLUB CICLISTA ARENYS DE MUNT!!!!!


Vam sortir de nit i poc a poc vam veure sortir el sol.

Parada amb un bon café.

A Coll de Canes esmorzar.

Baixant cap a Ripoll.

Pujant la Collada de Tosses.

La Collada de Tosses.

Dinant.

Cap a la Seu el Colombiano ens va encuneta.

Fita aconseguida, em arribat a Andorra, felicitats cracks!!!

1 comentari:

  1. Pep va ser tot un èxit, moltíssima calor, va ser un plaer veure't rodar i com en tot moment estaves pendent de la gent de darrera.
    Força als pedals!!!!!!!!

    ResponElimina